fredag 19 februari 2010

Renovera garderob



GARDEROB. Jag ska börja renovera min garderob och behöver tips. En glad dag skulle jag kunna kalla den walk in-closet - jag kan trots allt gå in i den och göra en liten snäv piruett. Men en dag fylld av mer realism måste jag nog säga att det är en skrubb från sent 1800-tal med sprucket trägolv.

Har du renoverat din garderob och blivit nöjd? Tipsa gärna i kommentarsfältet och länka till din blogg om du lagt upp bilder på garderoben där. Jag behöver alla råd jag kan få!

Tack på förhand från

4 kommentarer:

Hanna sa...

Vita väggar och bra förvaring har hjälpt mig. Har tyvärr inga bilder att bidra med, men det har säkert andra...
Lycka till!
Kram Hanna

Ellen H sa...

Ja, garderobsinredning är faktiskt svårare än man kan tro. Speciellt när du, som jag, inte har en liten Ikea-anpassad garderob med standardmått... Har själv kört fast helt på min lilla skrubb:)

Anonym sa...

Bra initiativ att be om tips! Behöver själv idéer på temat.
Trevlig helg,
Anne

Sally och jag sa...

Tack för tipsen! Det blir antagligen vitmålade väggar. Förvaringen får vi nog platsbygga.

Related Posts with Thumbnails