tisdag 30 mars 2010

3 utegrupper för sommarens uteliv



UTEMÖBLER. Jag har tittat runt bland varuhusens utbud av utemöbler inför sommaren. Vill ha en utegrupp som passar vid den lilla stugan på landet. Gruppen ovan kommer från
Plantagen och heter passande nog Torpet. Den kostar 2495 kronor. I möbelgruppen ingår ett bord, 68 x 110 cm, två hopfällbara stolar samt en hopfällbar soffa.



Hos
Plantagen hittade jag också denna klassiska cafégrupp i gjutjärn.


Utegruppen Dalarö kommer från
Rusta och kostar 4500 kronor.

Vi kan inte bestämma oss för vilken grupp som är finast. Vad skulle du välja?

Kramar från

7 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Hej på dig! För ett tag sedan kikade du in hos mig och undrade hur jag gjort mina ägg, om det är vanliga ägg? Förlåt fördröjningen på svaret, men jag har varit totalt uppslukad av att få ordning i lokalen.
I vilket fall som helst så har jag använt frigolitägg och de kan du hitta på Panduro bland annat.
Ha nu en riktigt fin påsk!
Mia

Tigris Predikantan sa...

Mitt val till sommarstuga skulle bli den översta gruppen som går att fälla ihop =mer praktiskt!
:)

Min Skattkammare sa...

Hallå!
Vilka fina vårtecken du har, det är lite tidigare än här!
Den nedersta möbelgruppen liknar den vi har, som vi köpte på Jysk för otroliga 1200:-. Så det blev två stycken grupper!
Men det är ett par år sedan, de hade nån kampanj....men man vet aldrig.....
Ha det så gott!
Kram Kicki

Monica sa...

Ja, jag tycker nog också att den översta passar bäst vid ett torp!
Kram, Monica

Ina sa...

Den översta är jättefin, och verkar ju praktisk när den är hopfällbar. Men den nedersta ser mer robust ut...:o)

I dag skiner solen här och det känns som vår, ända till man tittar ut och ser all snö :o/ Men den som väntar på något gott...!

Ha nu en härlig Tisdag!
/Ina

Snäckskalsdalen. sa...

Torpet, översta bilden. Det är sommar, bullar, saft, berå, syrener.
Fast nedersta gruppen är kanske lite stabilare, men jag hade i alla fall tagit den översta, jag!
Lycka till
Agneta

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

jag tycker de var fina alla tre!

Related Posts with Thumbnails